Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Ik haat ziek zijn

Ja ik zen ziek niets bijzonders gewoon het geen dat nu de ronde doet. Maar toch dat hoesten houd maar niet op en ik wil niet weten hoeveel zakdoeken dat ik al heb vol gesnoten. Moe ben ik al weet ik niet hoe het komt. Das wel genoeg geklaag voor 1 dag. Wat is er gebeurd zins mijn laatste post niet veel. Den woensdag denk ik dat het was een klapje geslagen met onze prof van Archeologie en martiale cultuur. Wel een plezante pee, merkt ga ook aan zijn lessen. Die avond is er ook iets minder leuk gebeurt. Er werd gebeld en om een of andere reden wist ik dat het over onze boma was en ja hoor het ging over ons boma. Ze was met tante Ma gaan fietsen (geen flauw benul wie dat is maar ik heb er al veel over gehoord en tante van mijn ma denk ik).  Dus daarna wou ze nog langs nokel Ludo rijden (ja die ken ik wel datis de broer van mijn ma) en is ze geval. Wat gebeurt als oude mensen vallen. Die breken iets. Dus ons boma haar heup gebroken. Ze is donderdag middag meteen geopereerd dus dat is toch al goed. Maar nu denkt den bompa er over om het huis te verkopen en op zo'n serviceflat te gaan wonen geen feestdagen bijeenkomsten meer dus. Ik kijk daar elk jaar naar uit. Maar misschien is dat wel best voor ons boma dat madamke heeft ook nooit veel chance gehad. Werd er over laatst nog is aan herinnerd dat die ook al een tumor uit haar hoofd heeft laten weg halen. Maar kom het is weekend en dat komt wel goed dus maak me niet te veel zorgen.  Mijn weekend is eigenlijk al een dag bezig. Ik zie jullie denken van 'wat het is toch vrijdag moest die niet op school zitten". Nee enigste les die ik had was de les van Tante Nonneke en ik moet daar nu een maand niet naar toe. Dus volgende week moet ik alleen op maandag en donderdag naar school. Alle zaterdag gaan we met de klas naar een museum. Morgen moet ik nog is voor de middag gaan werken dat wordt leuk (kuch kuch). Men bazin is terug van verlof en als ge mijn vorig blogs gelezen hebt zult ge al wel door hebben dat niet men beste vriendin is. Aja juist nog vergeten normaal kwam vandaag een vriendin langs om haar benen te ontharen maar gisteren kreeg ik een sms 'seg ik heb een les bijgekregen ik ga niet komen'. Dat vond ik niet erg natuurlijk.
Maar ik heb jullie al genoeg verveelt met mijn saaie leven :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten