Pagina's

maandag 17 oktober 2011

Twas weer lang geleden

Zoals ik al zij was het weer lang gelden. Had nooit veel zin of was te moe om een blog te typen. Dus van de weekend had ik eigenlijk niet veel te doen werk natuurlijk. Ik heb toen ontdekt dat ik de droogst Ipod aller tijden heb (quote Kristof al goed dat hem niet nat is) want toen ik naar de Spar fietsten begon hij Highway to hell te spelen. Dan wast bijna direct dansen en daar had Kistie mijn Area 77 ticket bij dat is een fuif. Dan zondag is er niet veel gebeurd wat leren (en in slaap vallen tijdens) wat Gitare Hero spelen. 'S avonds wat regelen voor FACTS. De dag vandaag begon goed het was jaarmarkt in Duffel. Dus mama, papa en Wendy zijn de lekkerste marsepein aller tijden gaan halen (daarvoor gaan we speciaal naar de jaarmarkt, daar wist die madame ons te vertellen dat die eigenlijk elk dinsdag op de markt bij ons staan. Niet goed voor de lijn) en cocos rotjes. De valkenier gaan zien dat is echt een droge kerel. Natuurlijk de paarden, geiten (de familie van ons assistente en maat die stinken), konijnen, koeien en natuurlijk de hoevesmid. Dan naar huis en nog wat Hero spelen. Vertrekken naar school. Te horen krijgen dat de NMBS weer geen goesting heeft want mijne trein was afgeschaft. Dus kwamen ik en Kristof te laat in de les. De terug weg was al even erg. Eerst de trein in etterbeek vertraging en in Noord verdween mijn trein ineens van het scherm. Maar bon ik ben thuis geraakt heb dan Aki Noedels gegeten en zo als altijd mijn tong daar weer aan verbrand. Dan men noties in getypt. Zo slim geweest niet meteen men MSN open te zetten anders kreeg ik de kans niet om ze in te typen en dan dit blogje getypt.
Alle ik zal me dan maar is bezig gaan houden met filmpjes dus caio

Geen opmerkingen:

Een reactie posten