Pagina's

woensdag 2 november 2011

Gombrich

Ik ben zo happy vandaag
Ik heb mijn hoofdstuk voor archeologie afgekregen. Ben vandaag voor het eerst naar het ziekenhuis geweest om men boma te bezoeken. Ja nu pas ik was ziek en wou ons boma ook niet ziek maken. Van het weekend heb ik eindelijk de 3de transformers gezien (yes die bitch van een megan fox zit er niet meer in) en Xmen first class nog is gezien. Ja men broer zen vriendin bleef slapen en zijn die een paar films gaan huren. Maandag moest ik voor 2 uurtjes naar brussel voor de saaiste les maatschappij geschiedenis die ik ooit gehad heb. Oe mijn ma had haar zalige notencake gemaakt. Ging normaal vandaag met kristof naar antwerpen maar had plots geen zin meer dus niet geweest. Vandaag is hem eindelijk aangekomen mijne Gombrich the story of art. Wel een stoere boek. Heb ook ontdekt dat er een kopie van een van dyck in het ziekenhuis hangt en dat mijn ma de Mona Lisa niet kent. Oja en heb een oude verslaving terug gekregen Heavy gear voor de mensen die dat nog ken
maar het is al laat dus ga slapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten