Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Rock on!!!!

Over de voorbije dagen valt niet veel te melden buiten ja weer rondgehangen met de VUB bende en op vrijdag Kristof zijn kot gezien. Zaterdag daar begint het verhaal pas. smorgens opgestaan mij wat liggen vervelen en het begin van Indiana Jones gezien. Dan stond Kristof voor men duur (dat was afgesproken). Mechelen was de plaats van bestemming. IN de auto vertelde Kristof over hoe moeilijk het was om nog een gitare hero te vinden. De hoop zonk me al in de schoenen. We vonden parkeerplaats op de veemarkt en we zijn gaan zien in het boekenwinkeltje (na da we heel de markt waren afgelopen en dan het hadden gevonden). Daar hoorde ik dat het boek dat we moeten lezen voor een prof onvindbaar is en heb ik er maar 2 andere meegenomen. 1 over Grieken en Romeinen en een woordenboek van archeologie. Dan Game mania daar had ik de chance om de laatste gitare hero die ze ooit zullen verkopen te kunnen kopen (wat een zin ;p). Dan Kristof laten kennis maken met de stripkever waar een paar spiderman strips kocht. Toen ik terug thuis was voelde mijn portemonnee ineens heel leeg (al had ik alles met mijn kaart betaald). Had geen goesting om te gaan dansen ik wou verder spelen op gitare hero warriors of rock. Smorgens had ik daar spijt van want moest weer gaan werken. Daar was het vrij druk dus de dag ging snel voorbij en ontdekte ik dat ik de zaterdag van F.A.C.T.S niet kan. Maar ik ga jullie laten want ik ga verder rocken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten