Pagina's

zondag 13 november 2011

Assassin's creed

Ik zal maar beginnen met het goede nieuws. Ik heb geen klierkoorts het is maar een stomme bacteriële infectie. Klinkt dom weet het. Maar bon dus ben uitgeziekt nog wel snel moe maar kom. Dus Zaterdag gaan werken viel nog goed mee. Heel weinig volk en heel weinig Gaby. Bleek s'avonds dat ik om 1 uur en een scheet een sms had gekregen van de game mania. Ja ik was toen aan het werken dus had het niet gezien. Maar kom ik ga morgen mijn pre order van assassin's creed revelation halen. Ook al komt dat spel pas dinsdag uit. Voor mij des te beter. Ja ik ben een gamer als je het nog niet door. Geen extreme maar als het op AC aankomt ben ik één van de grootste freaks. Ik kan er niet over zwijgen. Maar ik ga stoppen want men ma staat naast mij met haar voet op de grond de kloppen. Moet het tafel afruimen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten